Hoe geef je het Beste antwoord?

Hoe kan je iemand het beste antwoord geven in de app van goeievraag?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Die mogelijkheid is er helaas (nog) niet. Als je dit wil doen op je iPhone, zou je wel via de browser kunnen inloggen op goeievraag.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat is onmogelijk op de 'surrogaat' versie van GV via de iPhone app. De gehele regelgeving m.b.t. het puntenverhaal staat netjes beschreven in de GV-regelementen. Maar voor de iPhone gebruikers is dat kennelijk niet belangrijk.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij hebben de iPhoners wél het knopje Beste Antwoord in hun applicatie, want ik heb zo'n kwalificatie ontvangen (zie http://www.goeievraag.nl/vraag/dr-dre-album-uitkomt.137002#682810). Ze kunnen dus kiezen of ze de vraag alleen willen sluiten, of ook het beste antwoord selecteren.
Amadea
13 jaar geleden
nee, vragen sluiten en dus ook het beste antwoord kiezen is helaas niet mogelijk. net als melden ook niet kan. erg jammer.