Waarom krijgen vaak soms stupide vragen soms vaak veel antwoorden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vaak soms, soms vaak?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of visa versa!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat vraag ik me ook vaak af. Als weer eens een vraag vol met spelfouten, een verkeerde zinsobouw en rare woordkeuze zit, dan nog wordt er serieus op geantwoord. Terwijl ik zo'n vraag verre van serieus kan nemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gewoon overslaan jongens. Net als deze vraag.
vaak > soms - ?

Het beste antwoord

omdat iedereen zijn ergenis wil uiten over de vraag en de persoon erop wil wijzen dat de vraag stupid is.
op elke stupid vraag komt een stupid antwoord, waar iedereen wel een antwoord op heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De anonieme minduim maakt je winnaar van deze vraag;-))

Andere antwoorden (8)

Juist omdat ze stupide zijn, hebben veel mensen er een mening over.
Ik heb zelf gemerkt dat poep en pies vragen ontzettend populair zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
stupide vragen roepen bij veel mensen ergernis en daarmee sarcasme op.
Het zou slimmer zijn om deze vragen te negeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er zijn geen stomme vragen... aleen vragen zoals deze.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op stupide antwoorden is het vaak makkelijker antwoord te geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor antwoorden lees ik; vragen.
Mits je je in kan leven met de visie van de vraagsteller wel, anders kan het best wel lastig zijn iets feitelijk te benoemen.
Web heeft een hoog entertainment gehalte en ondaks de wens van de maker van deze site hebben niet alle mensen er zin in om de alleen maar te antwoorden op complexe fundamentele vragen. Het is gewoon vertier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het juist een uitdaging om ook op schijnbaar stupide vragen toch een bloedserieus antwoord te geven. Vooral als het niet van een bekende is wéét je niet eens meteen of het ook grappig of sarcastisch bedoeld is, en moet je zelfs een beetje voorzichtig zijn met grappen maken in mijn optiek.
Maar ook op 'domme' vragen is vaak wel een serieus antwoord te bedenken, dus probeer ik dat ook - als ik er iets zinnigs over weet te zeggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stupide vragen zijn het makkelijkst te beantwoorden
en dat gebeurt dan ook. Velen (waaronder ikzelf) vinden
het leuk/nuttig om een antwoord te geven. Hoe makkelijker/stupider/dommer de vraag hoe meer
antwoorden.
Als zo'n vraag niet door een moderator is verwijderd
dan moet het een Goeie Vraag zijn, want hij is door
de ballotage heen gekomen, toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat je kan denken dat ze voor de humor in de antwoorden gesteld zijn.